הצהרת נגישות
הסדרי נגישות בסניפי החברה
שלום גרוס בע"מ מנגישה את אולם התצוגה, על מנת לשרת את כלל לקוחותיה באופן שוויוני ומכובד. אנו פועלים רבות בתחום נגישות השירות והתאמות הנגישות.
שירות לקוחות נגיש
הדרכות לנציגי שירות
אנו מדריכים ומכשירים את נציגי שירות בהתאם לתקנות השירות (2013), מטרת ההדרכות ליצור מודעות בקרב עובדי החברה לעקרון הנגישות ולהקנות להם כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
מוקד טלפוני נגיש
מתקיימים התאמות נגישות לשירות הטלפוני:
• העובדים עוברים הדרכות ייעודיות לשירות נגיש.
• המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
נגישות אתר האינטרנט
חברת שלום גרוס מנגישה את אתר האינטרנט שברשותה, בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות (התשנ"ח -1998) ותקנותיו.
דרכי פנייה לבקשות והצעות שיפור בנושא נגישות
אם במהלך הגלישה באתר נתקלת בבעיה בנושא נגישות נשמח לקבל ממך הערות
באמצעות טופס יצירת קשר שבאתר.
* יתכן ויהיו קשיי גלישה בצפייה בדפדפנים שונים, אגף המחשוב מבצע בימים אלו בדיקות והתאמות הנדרשות, וזאת להעניק גלישה נגישה וחווייתית באתר האינטרנט.
יצירת קשר עם רכז הנגישות של החברה
שם: יוטאלי גוטרמן
טלפון: 0546895925
דוא״ל: yutaligross20@gmail.com